10:51:00

LOOKBOOK ➫ TOREBKA SAKWA W STYLU BOHO W ODCIENIU PUDROWEGO RÓŻU


Otwieram na blogu coś nowego. Nowa działka, która dotyczyć będzie mojego wyczucia 'stylu'. Ile ludzi tyle opinii i różnych teorii na temat tego co z czym się nosi. Powiedzmy, że i ja dorzucę swoją. Nie zależy mi tutaj na kreowaniu całych stylizacji (bo się na tym po prostu nie znam) a na pokazaniu i zwróceniu Waszej uwagi na poszczególne detale, które mnie zauroczyły. Gwiazdą dzisiejszego posta jest torebka, sakwa, worek - nazwijcie to jak uważacie - w odcieniu pudrowego różu. Nie sam kolor gra tutaj główną rolę, a ogólny kształt i solidne wykonanie torebki.


Widziałam mnóstwo torebek wykonanych w tym stylu i każda na swój sposób mi się podoba. Nie wiem czy bardziej urzekł mnie typ sakwy 'worka' czy bardziej chodzi o frędzle, które odgrywają tutaj no znaczną rolę. Wiem, że motyw frędzelka czy 'puszka' jest dosyć popularny w sezonie wiosna-lato 2017, więc chyba aż tak nie odbiegam od trendów (co mnie cieszy).


Torba użytkowana jest przeze mnie już długi czas i jestem w stanie wypowiedzieć się na jej temat.

Przede wszystkim:

  • niezwykła pojemność, choć nie jest ona z pozoru taka oczywista, a wszystko dzięki temu, że moja torba spełnia dwie funkcje - posiada zamek, który sprawia wrażenie klasycznej torebki i posiada ściągacz, który nadaje niesymetryczny kształt torbie co wpływa na jej oryginalność i zmniejsza optycznie objętość a w praktyce ją zwiększa,
  • bardzo dobre wykonanie - wbrew pozorom torebka jest niezwykle 'sztywna' a to z kolei pomaga w odnajdywaniu się w niej, już nie wspominam że wygląda ona dzięki temu estetycznie,
  • komfort użytkowania,
  • torba dopasuje się niemalże do każdego rodzaju stylizacji,
  • frędzle - nadają wydźwięk stylizacji i są niczym wisienka na torcie, dopełniają każdy outfit.
Jedyne na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie tego elementu to rodzaj materiału, z którego torba została wykonana. Jest to niezwykle istotne, ponieważ wpływa na czas naszego użytkowania tej części odzieży. Jeśli chodzi o mnie to nie zawiodłam się na torebkach wykonanych z naturalnej skóry, i zamszu. Innych rodzajów materiału nie miałam okazji testować, więc się nie wypowiem, ale te wcześniej wymienione w 98% polecam (2% zabezpieczenia dla mnie, bo przecież nie każdej firmie można ufać). 

Jeśli jesteście zainteresowani kupnem takiej torby to zostawiam poniżej kilka linków do stron, gdzie można to uczynić. Preferencje Nasze są różne dlatego jest to tylko luźna, dostępna dla każdego propozycja (a nie reklama firmy). Bardziej chodzi mi o to, żeby przejrzeć sobie poszczególne modele i być może szukać później ich odpowiedników jeśli jakaś kwestia Nam nie odpowiada. 


Chyba więcej nie będę mówić o torebkach, bo wyjdę na maniaczkę. W skrócie podsumowując:
dziewczęca, stylowa i dopełniająca każdy look. Polecam,

Asia.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Neoabiturientka , Blogger