08:00:00

O czym poczytasz we wrześniu na blogu?


Wrzesień jest jednym z moich ulubionych miesięcy i nie tylko dlatego, że obchodzę w nim urodziny. Lubię ten miesiąc dlatego, że jest okresem przejściowym pomiędzy słonecznym i gorącym latem a bardziej stonowaną i chłodniejszą jesienią. Powoli wyrównuje się temperatura i zmienia się tempo życia. W znacznej mierze związane jest to z rozpoczynającym się rokiem szkolnym i lada moment rozpoczynającym się rokiem akademickim, ale również z psychiczną zmianą sposobu myślenia, który często jest powodowany tzw. jesienną depresją. Jednakże...do rzeczy, bo dzisiaj jeszcze nie wkraczam w tę tematykę.


Założyłam sobie, że wrzesień będzie bardzo uporządkowanym miesiącem i jak widać staram się podejść do tego postanowienia jak najbardziej poważnie. Wpadłam na pomysł, aby na początku i na końcu każdego miesiąca zastosować pewnego rodzaju rutynę. Wraz z rozpoczęciem chciałabym zamieszczać króką informację na temat tego jaka tematyka będzie tutaj poruszana przez najbliższe tygodnie a pod koniec - podsumowanie.
Dlaczego taki system? Dokładnie po to, aby każdy wiedział czy w najbliższym czasie ma tu, krótko mówiąc, czego szukać. Sama nie przepadam za wpierw czekaniem na wpis konkretnego autora a potem z rozczarowującym stwierdzaniem, że jednak to nie to, co mnie interesuje. Chcę właśnie w ten sposób tego uniknąć i mam nadzieję, że się to uda.

Co czeka nas we wrześniu?

1. Tematy dotyczące rodzicielstwa, podejścia do niego. Ciąża i jej przebieg. Styl życia w okresie ciąży. Uwaga: podkreślam i zaznaczam już na początku, że nie mam zamiaru podejmować się zagadnień, na których się najzwyczajniej w świecie się nie znam i przekazywać treści, do których nie jestem uprawniona i kompetentna w dzieleniu się nimi. Moja ciąża i te 9 miesięcy, które praktycznie mam za sobą dały mi wiele do myślenia i tak jak na początku nie chciałam tu się wypowiadać na ten temat, tak teraz czuję, że chcę się podzielić kilkoma swoimi odczuciami, smutnymi i szczęśliwymi momentami, aby najzwyczajniej mieć pamiątkę dla siebie i być może dać komuś swobodną lekturę do porannej kawy. Postaram się nie przesadzić!

2. Tematy, które od zawsze tutaj figurują jako top na liście moich zainteresowań, czyli zdrowie psychicznie, styl i jakość życia ludzi, porady i po prostu codzienność, której każdy doświadcza. Pojawi się również wpis z okazji moich urodzin, który psychicznie chyba będzie dla mnie najcenniejszy ze wszystkich.


Już mniej więcej wiecie, czego się spodziewać. Zatem widzimy się w każdą środę i sobotę tego miesiąca. Co do godziny to nie będę rzucać bezsensownych zobowiązań, bo z tym różnie bywa. Postaram się was informować o wrzucanych tekstach przez stronę na Facebooku  oraz prywatne konto na Instagramie . Trzymajcie kciuki za moją organizację i do usłyszenia w następnym wpisie, który, już mogę zdradzić, będzie o tematyce ciążowej.

Asia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Neoabiturientka , Blogger